دستگاه میکرودرم ابریژن آرنا گستر  

دستگاه میکرودرم ابریژن بر اساس لایه برداری مکانیکی پوست با پودر ساینده (Abrasion) و مکش پودر و سلول های لایه برداری شده از سطح پوست استفاده می‌کند که روشی کاملا بی‌خطر و بدون مواد شیمیایی می‌باشد. دستگاه ميكرودرم ابريژن عملی است که در آن پزشک توسط دستگاهی به همین عنوان برای جوان کردن پوست لایه برداری سطحی از پوست انجام می دهد.

علاوه بر ساز و کارهای فوق، مکش سطح پوست باعث افزایش گردش خون پوست و تحریک ساخت کلاژن نیز می گردد. با خرید دستگاه ميكرودرم ابريژن می‌تواند کمک بزرگی برای برداشتن سلول های شاخی پوست به رفع اشکالات شایع پوست همچون منافذ، کک و مک، لک، افتاب سوختگی و رد جوش و … کمک شایانی می‌نماید.

انواع روش‌های میکرودرم
روش اول : کریستال (Crystal)

این روش معمولا نیازِ اصلی مراجعان بوده و برای رفع کک و مک، منافذ باز پوست، افتاب سوختگی، جوشگاه، جوش های سطحی و زیرپوستی، جوش سرسیاه و سرسفید، کاهش رد بخیه و لکه های پوستی استفاده می‌شود. که در این روش لایه های مرده پوست توسط هندپیس مجهز به تراشه الماسه مکیده شده و باعث لایه برداری پوست می‌شود.

دستگاه-میکرودرم-ابریژن (1).jpg

روش دوم : الماسه (Diamond)

این روش که بدون استفاده از پودر مخصوص میکرودرم، برای استفاده در مواردی که نیاز به لایه برداری عمیق تر دارد استفاده می شود که البته پیلینگ عمیق تر نیاز به تبحّر و آموزش کافی دارد. همین روش سبب تراشیده شدن لایه نازکی از سطح پوست می گردد که باعث می‌شود لایه های مرده پوست جمع آوری شوند.

کاربرد دستگاه ميكرودرم ابريژن

شادابی و جوانسازی صورت
رفع چین و چروک های ریز و تازه
رفع مشکلات رنگدانه ای مثل کلوآسما – ملاسما – کک و مک – آفتاب سوختگی
بهبود اثرات تاتو و خالکوبی
رفع کامل جای جوش
کمک به درمان جوش های زیر پوستی
از بین بردن جوش های سر سیاه
باعث روشن تر شدن پوست
بهبود منافذ باز پوست
بهبود زخم های سطحی پوستی

عوارض استفاده از دستگاه ميكرودرم ابريژن
آرنا گستر به جرئت می‌تواند به شما تضمین دهد که استفاده از دستگاه ميكرودرم ابريژن هیچ عوارض جدی به همراه نخواهد داشت که در اکثر مواقع شاید با مواردی مانند قرمزی و خراش سطحی پوست روبه رو شوید که کاملا طبیعی و موقتی است.

عوامل موثر در انتخاب دستگاه میکرودرم
کیفیت دستگاه میکرودرم ابریژن در لایه برداری صحیح، عدم ایجاد خراش و خونمردگی، کارایی ان در بهبود کک و مک، لک های پوستی، شل شدگی پوست،جوش های سطحی،منافذباز، جای جوش و اسکار منوط به عواملی همچون قدرت دستگاه در پاشیدن پودر منظم روی پوست و نیز قدرت مکش دستگاه میکرودرم که منجر به خونمردگی نشود، خواهد بود.

پیلینگ یا ابریژن (لایه برداری پوست) توسط پاشیدن پودر دستگاه ميكرودرم ابريژن صورت می‌گیرد. اگر پاشش پودر بصورت “غیرمنظم” باشد، لایه برداری هم “غیریکنواخت” بوده و پس از ان پوست، نمای دو رنگ یا خط خطی پیدا می‌کند.

دستگاه میکرودرم ابریژن باکیفیت دستگاهی است که قدرت مکش آن استاندارد بوده و متناسب با تحمل پوست باشد. قطعا می‌توان مکش دستگاه را کاهش داد ولی به موازات کاهش مکش دستگاه، از پاشیدن پودر و بالطبع لایه برداری موثر کاسته خواهد شد.

 
1
Kudos
 
1
Kudos